יום שבת, 21 בנובמבר 2020

היכרות עם אמנות האָייקִידוֹ


אָייקִידוֹ לנשים ולגברים בכל גיל

שיעורי היכרות


האייקידו מתואר בדרכים רבות: אמנות השלום, מדיטציה בתנועה, הגנה הדדית ועוד ועוד. ההגדרה האמיתית עם זאת, היא אישית ובהתאם לחוויה ולהגשמה האישית של כל אחת ואחד.

אמנות האייקידו היא אמנות אי-לחימה. הלימוד נועד לרכישת תנועתיות הרמונית והתמודדות שוחרת שלום עם עימותים וקשיים. התירגול נעשה בשיתוף פעולה ובעזרה הדדית. באייקידו אין ״קרבות ותחרויות״. שכן היא אמנות לחימה שונה מאוד מאמנויות הלחימה בהן ״הולכים מכות״... 
הלימוד מפגיש אותנו עם פילוסופיה מעשית שנלמדת דרך תירגול גופני.

אם זה מסקרן ומעניין אותך, אפשר בשמחה לתאם לשיעורי היכרות ללא תשלום, ולעשות את צעדיך הראשונים באמנות האייקידו.

בתקופת הלימוד הראשונה מומלץ להגיע פעמיים בשבוע - אפשר לבחור באופן גמיש וחופשי את ימי השבוע המתאימים לך ביותר:
ימים ראשון עד חמישי בשעה 20:30 עד 21:45.
ימי שישי בשעה 16:30 עד 17:45.

שניים-שלושה השיעורים הראשונים הם ללא תשלום. גם לאחר מכן, אין התחייבות מראש אלא כל חודש בפני עצמו.

לפרטים נוספים ולכל שאלה שהיא, אפשר לכתוב בכל שעות היממה בווצאפ או באימייל.


או להתקשר (בשעות רגילות 😊): 0523-302386

השיעורים מתקיימים באולם הספורט של בית ספר ויצמן (רחוב מרשוב 3 רחובות). חנייה חופשית ברחוב ובמגרש החנייה של צוות בית הספר.

בברכה,

זאב ארליך


קצת על עצמי:
נולדתי ברחובות (1968). התחלתי את דרכי באמנויות הלחימה בגיל 16. מספר שנים לאחר השירות הצבאי, נסעתי ליפן להגשים חלום שליווה אותי מתחילת הדרך - להתנסות ולאמץ את דרכי ההוראה של המורים היפניים, ובד בבד, ללמוד אייקידו, תרבות, שפה, ואת אמנויות יפן. לאחר כשבע שנות לימוד וחיים מאושרים בקיוטו שביפן, חזרתי עם רעייתי מִיהוֹ (אמנית ומורה ליפנית) לישראל, כדי להקים כאן בית, משפחה ודוֹג'וֹ (מקום לימוד). בהנחיית מוריי, פתחתי ברחובות בית ספר לאייקידו, אשר בו מתאמנים כיום כבר למעלה מעשרים שנה נשים וגברים בכל גיל. מאז חזרתי לישראל, אני ממשיך לנסוע ללמוד אצל מורי ביפן מדי שנה למשך חודש. לעיתים תלמידים מצטרפים לנסיעות אימונים אלו, ולסדנאות אייקידו של המורה באירופה. לצד הדרכה, אני מעביר את זמני בלימוד, קריאה וכתיבה אודות תרבות יפן והאייקידו. ה"אני מאמין" שלי, הוא שתפקידו של מורה, הוא לעודד אותך למצוא את חלומך ויעודך, ולסייע בידך ליצור את הכלים שיאפשרו לך הגשמה עצמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה